Make your own free website on Tripod.com
Make Your Own Ate My Balls Page! #2

See What Other People Have Done To Make A Ate My Balls Page!



this page lists what people have submitted if you have submitted something from the Main page
please give me up to 2 days to post it on this page Thank You!


Total Of People Who Are On This Page: 20
People Total!: 23



Fuck, gotta stop my cravings for Balls!
URL: http://www.geocities.com/Area51/Zone/2869/index.html
Or go to His Page.
E-Mail:opeya@hotmail.com



Sanford "Spamford/Spamfnerd" Wallace eats balls daily of the millions of people his company CyberPromo spams! URL: http://www.leftwich.com/spam/
Or go to His Page!
E-Mail::AntiSpamMaster@leftwich.com



Let me tell ya somethin': Fedorov
scored the winning goal against
Colorado, and now I've gotta get
down on my knees and eat his balls.
And if the Russians win the Cup,
I'm gonna eat the Russian Five's "yachkee"
right in the middle of Red Square, Moscow
on Dominion Day because I'm a big
Canadian girl who loves Soviet Scrotums!
URL: http://www.msu.edu/user/edmundsp/cherry.html
Or Go To His Page!
E-Mail: edmundsp@pilot.msu.edu



Johnny Ross ate my balls!!!!!
URL: http://www.intop.net/~rjohnson/home.html
Or Go To His Page!
E-Mail: rjohnson@ali.intop.net



I'm Nick. A Backstreet Boy and I want
to eat your balls
URL: None
E-Mail: None



Yummy, we want to eat your balls Devin
URL: None
E-Mail: None



I'm a punkrock with a mohawk and i enjoy eating balls.
URL: None
E-Mail: None



And after I kick your ass I'm gonna eat them balls
URL: None
E-Mail: zero43@hotmail.com



The Sex Pistols Ate My BallS! It was ruthless.
URL: None
E-Mail: relax@bellsouth.net



Damn, I'm such a pimp
URL: None
E-Mail: tellis@unforgettable.com



HEY BABY
URL: http://www.geocities.com/Hollywood/Lot/2946
Or Go To it Here!
E-Mail: DJHOLLYWOOD@HOTMAIL.COM
1997 Make Your Own Ate My Balls Page's E-Mail.



Lets see if i can catch one of these balls in my mouth!
URL: None
E-Mail: None



Dolemite is my name, and eatin' muthfuckin' balls is my game!!!
URL: None
E-Mail: kephusapostle@hotmail.com



EAT YOUR BALLS.....NOW? RIGHTY-O!!!!
URL: None
E-Mail: None



I just stumbled across this Ate my Balls stuff while finding
shit about Marilyn and thought yeah why not? the world desperately
needs a Milk and Cheese Ate my Balls homepage, and they did!! Milk and
Cheese ate my balls and washed them down with Gin and swanson Hungry
man dinners! It was a highly enjoyable experience and I recommend it
to anyone
IF MILK AND CHEESE, THAT CARTON OF HATE AND WEDGE OF SPITE APPROACH
YOU EXPRESSING THEIR DESIRE TO EAT YOUR BALLS, OBLIGE, INDULGE
YOURSELF AND THEM, I MEAN SERIOUSLY WHATS BETTER? TESTICULAR
NOTHINGNESS OR GIN SOAKED HEAD WOUNDS??
I am also thinking of doing a JTHM page and a Happy Noodle Boy Ate my
Balls! page.
e-mail me if you feel the overwhelming desire to share with me your
Milk and Cheese Ate my Balls experience.


*remember kids, charlie loves you!


URL: http://www.angelfire.com/jolt/me
Or go to this page Here
E-Mail: jolttt@hotmail.com



Balls go good with coffee. I like to dunk mine!
URL: None
E-Mail: None



None
URL: None
E-Mail: None



hey, eat my balls! URL: None
E-Mail: rcotter@intouch.bc.ca



Gimme your balls NOW!
URL: http://www.geocities.com/Area51/Zone/8268/index.html Or go to his site Here!
E-Mail: Areas51@aol.com



Freedom from ball-eating is the right of all sentient beings.
URL: None
E-Mail: kephusapostle@hotmail.com


Go To The 2nd Page!


Go And Make Another One.